Realizácie Lodí a člnov
Predstavujeme Vám výber realizovaných a rekonštruovaných Lodí a člnov, na ktorých sme sa podieľali projekčne aj realizačne.
Motorový hausbót – Schab 6,2
Motorový hausbót pre rekreačné účely s pohodlnou a priestrannou nadstavbou. Hausbót dlhý 6,2m je vyrobený z kvalitného odolného hliníku je určený pre 2-5 čl. posádku. Nadstavba je vyhotovená zo sendvičového opláštenia (Alubond). Celková hmotnosť plavidla je do 700kg, takže s použitím menšieho motora (5, alebo 10 resp. 15k) nie je potrebná registrácia plavidla (ani kapitánske skúšky t.j. do celkovej hmotnosti 1000kg). Hausbót je navrhnutý do výkonu 20k pre max 8 člennú posádku, plavebná zóna 4 resp. CE kategória D. V prípade požiadaviek je možné upraviť podľa požiadaviek klienta.
Loď – Galéria, Baťov kanál Skalica (elektroloď)
Loď Galéria Skalica, bola navrhnutá na prezentáciu environmentálnej expozície na Baťovom kanáli. Celá koncepcia lode bola navrhnutá šetrne k prírode. Pohon lode je realizovaný pomocou hlavného elektromotora, ktorý je napájaný cez akumulátory. Akumulátory sú dobíjané pomocou fotovoltaických panelov, ktoré sa nachádzajú na streche lodi.
Rekonštrukcia lode Norman
Galéria
Predstavujeme Vám výber realizovaných a rekonštruovaných Lodí a člnov, na ktorých sme sa podieľali projekčne aj realizačne.
Motorový hausbót – Schab 6,2
Motorový hausbót pre rekreačné účely s pohodlnou a priestrannou nadstavbou. Hausbót dlhý 6,2m je vyrobený z kvalitného odolného hliníku je určený pre 2-5 čl. posádku. Nadstavba je vyhotovená zo sendvičového opláštenia (Alubond). Celková hmotnosť plavidla je do 700kg, takže s použitím menšieho motora (5, alebo 10 resp. 15k) nie je potrebná registrácia plavidla (ani kapitánske skúšky t.j. do celkovej hmotnosti 1000kg). Hausbót je navrhnutý do výkonu 20k pre max 8 člennú posádku, plavebná zóna 4 resp. CE kategória D. V prípade požiadaviek je možné upraviť podľa požiadaviek klienta.
Loď – Galéria, Baťov kanál Skalica (elektroloď)
Loď Galéria Skalica, bola navrhnutá na prezentáciu environmentálnej expozície na Baťovom kanáli. Celá koncepcia lode bola navrhnutá šetrne k prírode. Pohon lode je realizovaný pomocou hlavného elektromotora, ktorý je napájaný cez akumulátory. Akumulátory sú dobíjané pomocou fotovoltaických panelov, ktoré sa nachádzajú na streche lodi.